Uudse teenusena pakub Manpower koos kommunikatsioonispetsialistidega tööandja brändingu kontseptsiooni loomist, mis koosneb kolmest osast: analüüsist, sõnumitest ja tegevuskavast.
Tugev tööandja bränd võimaldab ettevõttel eristuda ja saavutada tööjõuturul konkurentsieelis. Atraktiivne bränd tekitab huvi ja usaldust ning hoiab töötajaid ettevõttes, vähendab värbamiskulusid ja personali voolavust.
Analüüs
Analüüsi koostamiseks Analüüsi koostamiseks korraldame küsitluse ettevõtjate töötajate seas ning viime võtmetöötajatega läbi individuaalsed intervjuud. Küsitluse ja intervjuude eesmärk on selgitada olemasolevate töötajate peamised põhjused ja motivatsioon tööle asumisel ja ettevõttes töötamisel ning olulisemad kitsaskohad ja võimalused. Lisaks kaardistame teid huvitavate sihtgruppide väärtused ja ootused ning analüüsime teie ettevõtte senist tööandaja brändingu kommunikatsiooni.
Sõnumid
Sise- ja väliskeskkonna analüüsi põhjal pakume tööandja brändingu tarbeks välja võimalikud põhi- ja alamsõnumid teie eri sihtgruppidele, mida saate kasutada läbivalt edasises kommunikatsioonis. Lisaks sõnastame ühiselt ka tööandja brändingu sõnumeid koondava lühikese ja lööva tunnuslause.
Tegevuskava
Lisaks analüüsile, sõnumitele ja tunnuslausele koostame koostöös kommunikatsioonispetsialistidega tööandja brändingu tegevuskava, milles pakume välja konkreetsed teemad ja tegevused teie tööandja brändingu tugevdamiseks.