Jaana Šmidt, Manpower Eesti personalipartner
Kus kõik inimesed on? Miks nad töökuulutustele ei reageeri? Nii nagu kandidaat müüb enda oskuseid, kogemust ja teadmisi potentsiaalsele tööandjale, peab ka töötajat otsiv ettevõte end atraktiivseks tegema. Hästi läbi mõeldud töökuulutus, nii sisult kui vormilt, võib oluliselt lihtsustada värbamisprotsessi ning hoida kokku kõige väärtuslikumat - aega ja raha.
Kui töökuulutus ei too piisavalt sobilikke kandidaate, võib olla põhjus mõni järgnevatest:
- Töökuulutusel pole pealkirja ja väärtuspakkumist. Mis on kõige põnevam aspekt sellel rollil või organisatsioonil? Mis paneb kandidaadi tegutsema?
- Pikk nõudmiste loetelu. Kindlasti on ideaalsele kandidaadile palju ootusi ja tekib kiusatus need kõik üles lugeda, aga kirja võiks panna vaid kõige olulisemad eeldused.
- Keeruline sõnastus ja pikad laused. Kui kandidaat ei saa aru, keda otsitakse ja mis on töö sisu, ei hakka ta CV-d saatma.
- Liiga pikk või liiga lühike kuulutus. Oluline info pole välja toodud või on see pika teksti sisse kaduma läinud.
- Kuulutus ei anna kübetki infot ettevõtte olemuse ja kultuuri kohta. Miks see on maailma parim töökoht? Miks inimesed tahavad siin töötada?
- Kandidaat otsib paindlikkust, aga seda töökuulutusest ei paista. Kui töös on võimalik mingigi paindlikkus (kaugtöö, läbiräägitav graafik, osaline tööaeg), tuleks seda märkida.
- Vale kanal või vale sihtgrupp. Võibolla on kuulutus perfektne, aga vales kohas? Ehk polegi selle töökoha kandidaat ninapidi nutitelefonis, vaid hoopis koolis või laulukooris. Mõelge välja, keda otsite ja kus need inimesed võiksid täna olla.Edukat kuulutamist!Pilt: Unsplash
Hea tööotsija,
ANNA MEILE ENDAST MÄRKU
Kui sa oled tulevikus huvitatud põnevatest tööpakkumistest, anna meile enda kohta veidi infot.
Saada oma andmed siit